۷/۲۲/۱۳۹۱

گريه در شبهاي حرام آه و آرزو

گريه در شبهاي حرام آه و آرزو


براي آخرين اعدامي بي نام سرزمينم


بي اعتياد به گريه هاي شبانه

گلوي زخمي كوچه را مي خراشد اين صداي سكوت.

اي سينة مجروح هميشه باز باش!

بر روي زخم آخرين اعدامي بي نام سرزمينم.



بي افسوس لحظه اي تباه

بر طنابي كه امتداد منقبض رگها است

آرزوهاي خود را به شاخه اي ساكت مي آويزم

و خود با صداي بلند براي تو مي گريم.



در شبهاي حرام آه و آرزو،

با پنجرة بسته عهد دارم

تا گل سرخ ماه را در دقيقة صبح

به اتاق تنهايي يك زنداني ببرم.



وقتي كه گنجشكها جنازه اي را بردرخت ديدند

براي هيچ جلادي گريه نخواهم كرد

هرچند كه وجدان از كارافتاده اش

بيدار شده باشد.

5شهريور91

۲ نظر:

ناشناس گفت...

لطفا" چاپ کنید.
آقای اوباما تو حق نداری با این حکومت فاسد و ظالم توافق و همکاری کنی. این پیام ما مردم ایرانه
در خبرها در مورد مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا از طریق حضور ولایتی و طائب در آمریکا اطلاع یافتم. من وابسته به هیچ گروه و حزبی نیستم این مطلبو برای شما میفرستم تا به هر نحو ممکن منتشر کنید تا بگوش اوباما و سیاستمدارای امریکا برسه و از این کار جلوگیری بشه.
لطفا" چاپ کنید.
اوباما باید بدونه که بخاطر سیاستها و عملکرد عمدی یا غیر عمدی اون در قبال ایران، تا این لحظه شرایط به نفع حکومت کثیف جمهوری اسلامی بوده و به ضرر ما مردم بدبخت،
بخاطر سیاستهای اشتباه اوباما ناشی از توافقات پشت پرده با خامنه ای روز به روز ما مردم فقیر تر و بدبخت تر شدیم یعنی چیزی که حکومت میخواد: فقر بیشتر جهت مردم عادی و ثروت و قدرت برای خواص مثل کشورهای دیکتاتور کره شمالی و زیمباوه و چین) اعدام های مخفی بیشتر شده، ترس و وحشت و نا امنی در کشور بیشتر شده، در عوض قدرت و ثبات و نفوذ این حکومت فاسد افزایش یافته.
من خودم مسلمان شیعه هستم ولی این حکومت نه اسلامه نه شیعه، حساب این جکومت فاسد و دزد از اسلام وشیعه جداست.
آقای اوباما چرا باید تعداد مراکز فرهنگی و مساجد حکومت ایران در این چند سال در امریکا چندین برابر بشه و تو هر مرکز هم 4-6 آخوند از نزدیکان مقامات امنیتی و علمای اصلی ایران بهمراه چندین نفر بسیجی با خانواده هاشون با پاسپورت آمریکایی و یا اقامت آمریکا حضور داشته باشند؟ مثلا" مسجد النبی در کووینای کالیفرنیا توسط حجه الاسلام دکتر حجازی (دکتری از طریق بورسیه در انگلستان با پول ما مردم بدبخت) که عموزاده سردار حجازی است اداره میشه، تو یک آپارتمان بزرگ بشکل رایگان و مفتی کنار مسجد زندگی میکنه و یکی از مهره های اصلی حکومت ایران تو آمریکا و اروپاست:
Hojjatul-islam Dr Sayed Hejazi )http://hejrat.info(
Hejrat Foundation Headquarters, 324 S. Diamond Bar Blvd., Suite 137, Diamond Bar, CA 91765
Al-Nabi Masjed (West Covina) Address: Hejrat Foundation, Al-Nabi Masjed
1505 W. Garvey Ave. N. West Covina, CA 91790
از این نوع مراکز تو آمریکا خیلی زیاده، کی به این کثافت ها ویزا میده؟ سیاستهای اوباما و همکاری پشت پرده با حکومت ایران! گرفتن ویزا برای یک فرد عادی عملا غیر ممکنه ولی ایشون با زن و 3 تا پسرش و خانواده خودش و زنش همه سیتی زن یا گرین کارت آمریکا را دارند! اینها سیاستهای اوباماست!
هزینه این مراکز فرهنگی با توجه به میزان تقاضا و درخواست آنها و میزان فعالیتشون و حقوق این آخوندا و مداح ها را هم ماهیانه 5-8 هزار دلار با توجه به درجه علمی و دینی از پولی که از زمان شاه به آمریکا برده شده پرداخت میشه ، یعنی از پول ما مردم بدبخت، چون بر اساس تعهد ایران و آمریکا پولهایی که شاه تو آمریکا پس انداز کرده به ایران فرستاده نمیشه ولی آمریکا تعهد کرده که اونها رو با توافق حکومت ایران جهت ایرانیان مقیم آمریکا مصرف کنه یعنی پولهای ما توسط دولت آمریکا به این آخوندا و مداح ها و دکتر نمازیخواه و حجه الاسلام قزوینی در مسجد ارواین و تریتا پارسی هر شخص یا گروهی که حکومت ایران تایید و معرفی کنه داده میشه! چقدر ما ملت احمق و بدبختیم که نشستیم اوباما و آمریکا این جکومت ظلم و فساد ایران را نابود کنند.

ناشناس گفت...

آقای اوباما، اگه این تحریمها هم نبود این آخوندای فاسد قیمتها را بالا میبردند البته در مدت 2-3 سال ولی با هماهنگی با شما و کمک شما این تورم 2-3 ماهه ایجاد شد! در حقیقت شما راهی را رفتید که حکومت ایران میخواست.
7 ماه پیش از یکنفر از دوستانم که پدربزرگش از مشاوران اقتصادی نزدیک به وزیر اطلاعاته شنیدم که گفت "نظر آقا (رهبر ایران) اینه که دلار به حدود 4500-5500 تومان و پوند به 7500-8000 تومان برسه! میگفت از طریق بین المللی هماهنگی کردند که تو این کار کمکشون کنند! اون موقع من نفهمیدم چی میگه! چقدر ما مردم احمق و ساده ایم!
مطمنن بعد از رسیدن تورم به میزان مورد نظر حکومت اونموقع توافق با اوباما علنی میشه و همه چی عادی! لعنت بر شما شیاطین فریبکار. تجربه نشان داده تو کشور ما وقتی قیمتها بالا میره دیگه پایین نمیاد، 1000 تومن گرون میشه، 10 تومن پایین میارن و دیگه ثابت میمونه.
لعنت به تو اوباما اگه با این جکومت فاسد توافق کنی، یعنی تو کثافت تر از روسیه و چین هستی.
اوباما حق همکاری با این جکومت فاسد را نداره، این یعنی نفرت 70 میلیونی ما مردم بدبخت ایران که بیش از 65% در زیر خط فقر و 25% در فقر کامل و عدم توانایی در تهیه مواد عذایی زندگی میکنیم.
آقای اوباما تو حق توافق با این حکومت فاسد را به هیچ عنوان نداری، آقای اوباما شریک این قاتلها در این همه قتل و فساد و غارتگری نشو، میدونی چقدر خون انسانهای بیگناه بشکل مخفی تو ایران ریخته میشه؟ اگه کسی فهمید و موضوع رسانه ای و علنی شد، لاریجانی و قوه قضاییه اعلام میکنند که اینها قاچاقچی یا اراذل و اوباش بودند! دانشجوی 25 ساله اوباشه و قاچاقچی! ولی حرومزاده فلاحیان که علنن یکنفرو کشت الان براساس تحریمهای شما آزادانه تو اروپا و آمریکا با پسر ولایتی و مرندی و عسگراولادی جولان میده و تجارت میکنه؟ میدونی جرم اون بدبختی که توسط پسر فلاحیان کشته شد چی بود؟ به کمک دختری رفته بوده که پسر فلاحیان مزاحمش شده بود.
آقای اوباما تو حق نداری با این آخوندا توافق و همکاری کنی. این پیام ما مردم ایرانه.